Administrator
Za każdy poziom można zyskać 4 punkty rozwoju, na początku gry, każdy ma 5 poziom a co za tym idzie, do rozdania ma 20 punktów rozwoju. Punkty można przydzielić do 10 różnych rodzajów statystyk.
- Inteligencja (INT)
- Magia (MAG)
- Siła (SIŁ)
- Zręczność (ZRĘ)
- Charyzma (CHA)
- Spostrzegawczość (SPO)
- Mądrość (MĄD)
- Wiara (WIA)
Oczywistym jest, że każda z pojedynczych statystyk wpływa na współczynniki takie jak:
- Atak (ATK)
- Obrona (OBR)
- Rany (RA)
- Kondycja (KO)
- Punkty Żywotności (PŻ) - Stale wzrasta (Biorąc pod uwagę SIŁĘ) Punkty SIŁ x5
- Punkty Many (PM) - Stale wzrasta (biorąc pod uwagę MAGIĘ) Punkty MAG x5
Powyższe cztery współczynniki można trenować u nauczycieli, mogą wzrastać przez ekwipunek, wiarę, magię tymczasową itp. itd.
W grze jest nieograniczony próg levelowy (tzn. poziomowy) za każdy poziom wzrasta o 1pkt umiejętność klasowa, i jak wyżej napisałem, dostajemy 4 punkty rozwoju, które można przydzielić wedle własnej woli.
Za każdego stwora czy też zwierzaka dostajemy odliczoną ilość doświadczenia. Poziom wzrasta co stałą liczbę PD (punktów doświadczenia) czyli 500 expa + (POZ + 00)
tzn. np. na 17 poziom będziemy musieli zdobyć 500 + 1700 PD co daje nam 2200 PD. Zrozumiałe?
Offline