Administrator
Otóż wpadłem na pomysł zawodów, tzn. powiedzmy gracz xxx będzie się uczył na łuczarza, uzyska poziom xxx po xxx godzinach spędzonych na zawodzie, może np. za pomocą siekierki uwalić gałąź z drzewa powiedzmy Cisu, i za pomocą sznurka zrobić z tego łuk, jeśli mu się uda, dostanie doświadczenia i może łuk używać/sprzedać...
Co myślicie?
Offline
Moderator
Jak już mówiłem jeśli to się dobrze obmyśli tak żeby nie zwalniało tempa gry, bo np. któś uczy się kowalstwa i trzeba 3 tury czekać aż skończy i wiadomo inni się nudzą, to wtedy będzie to dobry sposób na zarobek i tworzenie ciekawych przedmiotów nawet takich, których normalnie nie można zdobyc i są dostępne tylko w craftingu.
Offline
Administrator
Można by było zrobić tak że w każdej chwili możesz wejść na zawód i w każdej chwili wyjść.
Offline
Moderator
I co potem bedziemy liczyć w setnych te skille ze np podniosles swoje umiejętności w płatnerstwie o 0,025 albo 0,37 ćwicząc 25 sekund? Moim zdaniem trudne by to było , trzebabyłoby ustalić ile przychodzi skilla na sekunde na danym poziomie, a to nie jest az takie proste, ale jak się Żabiemu MG chce , to ja ppomoge
Offline
Administrator
Nie, chodzi mi o to że możesz pracować ile chcesz, ale np. tylko jak będziesz pracował godzinę to dostaniesz PD w zawodzie, maksymalnie możesz mieć 3 zawody, za pomocą mikstury amnezji możesz pozbyć się jednego z nich i zastąpić nowym. tzn. Pracujesz powiedzmy xxx u kowala, dostajesz wiadomość że idziemy na misje, to uciekasz od kowala dostajesz xxx PD w zawodzie, nie będę liczył w setnych, tylko za pełną godzinę dostajesz jeden punkt
Oto tabela przykładowych zawodów.
Alchemik
Wymagania: Kocioł alchemika + 200 tur (godzin) na uczeniu się ( co 200 tur uzyskujesz 1 poziom, im wyższy poziom większe szanse że coś zrobisz dobrze)
Bartnik
Wymagania: gliniana kadź + 200 tur na uczeniu się
Barwiarz
Wymagania: gliniana kadź + 200 tur na uczeniu się
Garncarz
Wymagania: Koło Garncarskie + 200 tur na uczeniu się
Gorzelnik
Wymagania: Gliniana Kadź + 200 tur na uczeniu się
Hutnik
Wymagania: Dmucharka + 200 tur na uczeniu się
Kamieniarz
Wymagania: Młotek + 200 tur na uczeniu się
Kowal
Wymagania: Młotek + 200 tur na uczeniu się
Młynarz
Wymagania: Żarna Młyńskie + 200 tur na uczeniu się
Myśliwy
Wymagania: Łuk Myśliwego + 200 tur na uczeniu się
Ogrodnik
Wymagania: Motyka + 200 tur na uczeniu się
Rybak
Wymagania: Wędka + 200 tur na uczeniu się
Rzemieślnik
Wymagania: Młotek, Dłuto + 200 tur na uczeniu się
Stolarz
Wymagania: Siekierka + 200 tur na uczeniu się
Szewc
Wymagania: Igła + 200 tur na uczeniu się
Szkutnik
Wymagania: Młotek + 200 tur na uczeniu się
Tkacz
Wymagania: Igła, Kołowrotek+ 200 tur na uczeniu się
Winiarz
Wymagania: gliniana kadź + 200 tur na uczeniu się
Zbrojmistrz
Wymagania: Młotek + 200 tur na uczeniu się
Zielarz
Wymagania: wachlarz + 200 tur na uczeniu się
Łuczarz
Wymagania: Siekierka + 200 tur na uczeniu się
Płatnerz
Wymagania: Młotek + 200 tur na uczeniu się
Jeśli macie jakieś propozycje na jakieś inne zawody piszcie tutaj, potem dodam co można zrobić i jakie surowce potrzeba.
Offline