Ostre Napierdalanie w Orków


#1 2011-05-29 11:36:31

MG

Administrator

Zarejestrowany: 2011-05-28
Posty: 87654350

Klasy i Profesje

W grze profesje będą podporządkowane klasom, może wam się wydać iż nasze profesje są zaskakująco podobne do KC, ale to tylko złudzenie

W przeciwieństwie do ras, klasy postaci narzucają nam współczynniki takie jak: ATK, OBR, KO, RA
(atak, obrona, kondycja, rany) + jeden specjalny skill (Znając życie Milities znowu weźmie "linę" ;D) no i oczywiście początkowe uzbrojenie.

WOJOWNIK
ATK
OBR
RA ||
KO ||
SKL - Młynek (Gracz wykonuje efektowny młynek kosztem kondycji, na czas jednej walki wzrasta mu ATK i OBR, potrzeba ZRĘ i SIŁ)
EQ -  Puginał (+1 ATK, +1 OBR) Skórzany Pancerz (+1 OBR) Skórzany Hełm (+1 OBR) Płaszcz (+1 OBR)

ŁOWCA GŁÓW
ATK
OBR
RA ||
KO ||
SKL - Skradanie (Gracz kosztem kondycji może bezszelestnie podkraść się do wroga,  potrzeba ZRĘ i SPO)
EQ - Sztylet (+2 ATK) Skórzany Pancerz (+1 OBR) Metalowe Naramienniki (+0,5 OBR) Metalowe Nagolenniki (+0,5 OBR) Łuk Myśliwski (+1 ATK) Skórzany Kołczan (+32 strzały)

BARBARZYŃCA
ATK
OBR
RA ||
KO ||
SKL - Szał Bojowy (Barbarzyńca wpada w szał kosztem OBR, ATK zwiększa się dwukrotnie, potrzeba SIŁ)
EQ - Zardzewiały Topór Dwuręczny (+3 ATK -1 OBR) Celta (hełm +2 OBR) Skórzany Pas (+ 1 Siły)

RYCERZ
ATK
OBR
RA |
KO |||
SKL - Tarcza (Rycerz używa tarczy kosztem ATK, OBR zwiększa się dwukrotnie, potrzeba ZRĘ)
EQ - Miecz Jednoręczny (+2 ATK +1 OBR) Cekinowy Napierśnik (+2 OBR) Płaszcz z Kapturem (+1 SPO +1 OBR) Mała Metalowa Tarcza (+3 OBR -1 ATK)

PALADYN
ATK
OBR
RA |
KO |||
SKL - Błogosławieństwo (Paladyn wzywa swego Boga na pomoc, losowo zwiększa się dwukrotnie jeden ze współczynników. Potrzeba WIA)
EQ - Miecz Półtora ręczny (+3 ATK +1 OBR) Kolczuga (+2 OBR)

CZARNY RYCERZ
ATK
OBR
RA |
KO |||
SKL - Bezinteresowność (Czarny rycerz kosztem MAG może "tchnąć" bezinteresowność w jakąś istotę, dzięki czemu dana istota przestaje interesować się nim lub jego kompanami )
EQ- Miecz jednoręczny (+2 ATK +1 OBR) Zbroja płytowa (+2 OBR) Płytowe Nagolenniki (+1 OBR) Płytowe naramienniki (+1 OBR) Tarcza drewniana (+1 OBR)

MAG
ATK
OBR
RA |||
KO |
SKL - Uzdrowienie (Mag może uleczyć siebie(potrzeba MAG) lub członka drużyny(potrzeba MAG + CHA) o 10% punktów życia (ilość wzrasta z każdym poziomem o stałą liczbę 5%)
EQ - Mała różdżka (+1 MAG +1 ATK) Lekka toga (+1 OBR) mały Amulet magiczny (+2 MAG)


CZARNOKSIĘŻNIK
ATK
OBR
RA |||
KO |
SKL - Szał (Czarnoksiężnik może opanować umysł jednej istoty i skierować jej gniew na swych pobratymców koszt CHA i MAG)
EQ - Mała różdżka czarnej Magii (+1 MAG +1 ATK) Lekka toga (+1 OBR) mały Amulet czarnej Magii (+2 MAG)


ILUZJONISTA

ATK
OBR
RA |||
KO |
SKL - Widzenie (Iluzjonista może wyjść ze swego ciała w postaci astralnej, może podróżować do ograniczonej odległości na początek jest to do 5 metrów, czyli np. zobaczyć co jest za drzwiami (;0) Kosztem MAG i KO, iluzjonista wtedy jest narażony na ataki i po powrocie do ciała jest szansa bycia ogłuszonym)
EQ - Mała różdżka (+1 MAG +1 ATK) Lekka toga (+1 OBR) mały Amulet magiczny (+2 MAG)

KAPŁAN
ATK
OBR
RA ||
KO ||
SKL - Uduchowienie (Kapłan może pobłogosławić kompana, na turę może zwiększyć jeden z współczynników kosztem WIA i MAG)
EQ - Mała różdżka (+1 MAG +1 ATK) Lekka toga (+1 OBR) mały Amulet Boga ... (+1 MAG +1 WIA)

DRUID
ATK
OBR
RA ||
KO ||
SKL - Przywołanie (z każdym poziomem Druid może przywołać coraz lepszego stwora, na pierwszym poziomie jest to orzeł, kolejne stwory nadaje MG, do przywołania jest potrzebna MAG i CHA by tego stwora przy sobie zachować. Stwór ów dostanie własne statystyki wedle woli MG oraz będzie tak długo podróżował z graczem dopóki nie zginie, można mieć maksymalnie 1 stwora w jednym czasie)
EQ - Mała laska (+1 MAG +1 ATK) Lekka toga (+1 OBR) mały Amulet (+2 MAG )


ZABÓJCA
ATK |
OBR |
RA |
KO |
SKL - Ukrycie (Zabójca może się ukryć kosztem SPO i CHA)
EQ - Krótki Miecz ( (+2 ATK) Skórzany Pancerz (+1 OBR) Noże do rzucania (25 szt. +1 ATK)

ZŁODZIEJ
ATK |
OBR |
RA |
KO |
SKL - Kradzież (Złodziej kosztem CHA i SPO może dokonać kradzieży kieszonkowej, umiejętność kradzieży wzrasta z każdym poziomem)
EQ - Krótki Miecz ( (+2 ATK) Skórzany Pancerz (+1 OBR)

WIEDŹMIN
ATK ||
OBR
RA
KO ||
SKL - Szósty zmysł (Wiedźmin kosztem SPO może uaktywnić swój tzw "Szósty Zmysł", czyli umiejętność przewidywania, zdolność wzrasta z każdym poziomem)
EQ - Miecz Jednoręczny (+2 ATK +1 OBR) Płaszcz z Kapturem (+1 SPO +1 OBR) Skórzany Pancerz (+1 OBR)

NAJEMNIK
ATK
OBR ||
RA ||
KO
SKL - Ogłuszenie (Najemnik może spróbować ogłuszyć wroga kosztem ZRĘ i SIŁ, jest szansa że się to nie uda i wróg zginie)
EQ - Miecz jednoręczny (+2 ATK +1 OBR) Zbroja płytowa (+2 OBR) Płytowe Nagolenniki (+1 OBR) Płytowe naramienniki (+1 OBR) Tarcza drewniana (+1 OBR)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.oldgamesneverdie.pun.pl www.minecraftrl.pun.pl www.immortalsganja.pun.pl www.godsfromhell.pun.pl www.eti-ukw.pun.pl